A PINK'S PINK PANDA.
SuperGirl
Bias
Friends
Secret Diary

RESULT MIDTERM EXAM TERUK.
Friday | 22:44 | 0 Strawberry





Assalamualaikum dan Annyeonghasaeyo ^^

Lulz, Idk why. Tapi tetiba rasa nak post something kat blog ni. Last update post pun, raya Cina tahun ni. Lama tak update kan? Dah berhabuk pun blog ni. Lagipun sekarang orang lebih suka Twitter or Tumblr berbanding Blog. Facebook? Dah boring lah. Bukan ada benda yang fun pun kat fb. Hmm. Yang banyaknya, game request. Macam haram je.

Hari ni aku sorang je kat rumah. Mama ngan abg pergi Cameron Highland utk bercuti. aku x ikut sbb they asked me untuk ponteng hari Isnin nanti. The hell? Dah la Isnin ni ada kelas Maths. Memang tak lah aku nak ponteng. Aku pelajar cemerlang terbilang dan gemilang mana boleh nak ponteng kelas Maths lah kan? Dah la Maths susah. Woo. ~(.__.~)

K. Result Midterm aku teruk ahhhh :'( *wipe tears* 4 A je aku dapat?! Dahla target aku 6 A. Kenapa ini semua harus berlaku? Markah Sains pulak mencacatkan lagi. I got C. HAHAHAHA. Masa tu dapat A for Sains. Hmm. Teruk. Teruk. *geleng kepala*

Btw, disebabkan Maths saya naik sangat mendadak, Cikgu Junaidah nak belanja murid yang naik markahnya, AYAM KFC. Woohooo~ Be jelly with me guys! *chicken dance* Sangat sangat tak sabar menantikan hari ituuuuuuu :D *big smile*



Older Post | Newer Post