A PINK'S PINK PANDA.
SuperGirl
Bias
Friends
Secret Diary

banyak kerja sekolah -.- *muka bosan*
Thursday | 22:00 | 0 Strawberry
OMO! Kim Shin Yeong! isn't she is the beautiful girl that you ever seen?
hai si cantik dan si hensem, aku pun tak tau angin selat mana yang rasuk aku untuk tulis post -.- padahal, dah berzaman aku tak bukak blog ni. dah berhabuk dah pun. *fuhh fuhh* takpe, takpe.. watlek, ok? *peace* act, aku takde benda pun nak tulis. tapi, memandangkan punyalah dah berkurun aku tak edit blog bagai.. aku tulis je lah~ jangan marah tau, kalau aku merepek ^O^

hari ni still cuti raya cina and lagi 2 hari je lagi untuk aku siapkan kerja rumah. but guess what? aku belum siap agama, english, geo, mathematics -..- tensyen lah! semalam pun, aku baru je siapkan folio sivik. ARGGHHH!! *silent scerams* mencikk lah aceni~ malas gileeeeee nak buat! *muka bosan*

#kalau dah tau banyak kerja, asal still online lagi kan? tutup lah lappy and go, siapkan kerja sch#
but the problem of the problem is... SAYA PEMALAS, AWAK TAU? *sigh* kalau boleh, nak je aku hantukkan kepala ku yang cantik molek ni, ke dinding. kasik selesai problem. tapi, lagi sakit ada lah kan? plan A cancel! plan B pulak? buat kerja sch.

plan B tu, bagus. tapi, Penyakit M pulak yg tak bagus~ aku menghidap penyakit M :( penyakit MALAS XD *gelakgelak* oklah, aku tau, korang mesti bosan tengok tulisan aku yang merepek ni kn? BABAI!*sign out*

Older Post | Newer Post