A PINK'S PINK PANDA.
SuperGirl
Bias
Friends
Secret Diary

true friends , never lie
Monday | 23:07 | 0 Strawberry

firs of all , post kali ni aku nak cerita pasal kawan aku yang bernama NINIE atau nama 'kampungnya' Nur Zuraien . wei , Ninie . aku tau mesti kau kembang kan bila aku cerita pasal kau ? takpe takpe , bawak bersabar ye ? aku dah berkawan ngan dia almost 2 tahun ahh .. * sebenarnya 1 tahun berapa bulan je *

kitorang pun dah pernah gaduh 2 kali kan ninie kan ? masa gaduh tu memang habis kita mencarut habis ahh , kan ? aku pun dah tak ingat sangat pasal benda tu . masa khamis lepas , aku otp ngan Ninie almost 2 jam . * bila dicampur , di tolak , di darab , di bahagi and so on * aku cakap ngan dia sambil baring atas katil . kitorang melalut pasal Mat Kool , Greyson Chance , Kpop and banyak lagi ahh .

tengah syok kitorang chitchat , tetiba abangang aku masuk . masuk tu satu hal , ni tetiba datang kat aku . pastu pusing depan and kentut depan muka aku . memang bengang ahh . then menonong je dia keluar . tak sampai 2 saat , aku dah ketawa terbahak-bahak . Ninie pun sama . dia dengar ada bunyi 'sesuatu' kat henfon aku .

Ninie kata aku bertuah dapat abang camtu . memang tak ahh . bertuah apa nya ? bau tenok ! yuckkss . * kalau abang aku baca ni , harus dan wajib dia marah * benda tu macam baru berlaku semalam xD . anyway , cincin kepunyaan Ninie still ada kat aku . hari tuh aku terbawak balik and hilang . rupanya terperosok kat bawah sofa . ntah pape je . wei , kau jangan risau ahh ninie . tak hilang punyaa . aku dah letak kat tempat selamat . * iaitu kat ketiak aku . *



Older Post | Newer Post