A PINK'S PINK PANDA.
SuperGirl
Bias
Friends
Secret Diary

thanks to harimau muda !! you all are the best !!
Tuesday | 02:07 | 0 Strawberry
   
yosh ! M'sia menang !!! woahhh , aku memang tabik spring ahh dengan pasukan bola sepak harimau muda ! korang berjaya kalahkan indonesia ! terkedu peminat indon . yeah ! padan muka kau , indon . sebelum bola sepak start , aku dalam hati asyik doakan M'sia menang . tak tau knape aku nak sangat M'sia menang . kalau sebelum ni , aku buat derk je -.- malas nak layan siapa menang , siapa kalah .

tapi , bila aku tengok indon boo , lagu kebangsaan kita .. memang dalam hati aku dah macam !@$%%&^^ memang aku mencarut habis lah ! then , diorang jerit MALING ; yang bermaksud pencuri . dalam hati aku dah memang doa M'sia menang biar menangis diorang . dan ternyata , Alhamdulillah .. menang juga M'sia . tergelak aku bila peminat indon menangis , termenung bagai .

aku kat bilik , apa lagi ? lompat-lompat sambil cakap PADAN MUKA KAU !! AHAHA , BERLAGAK LAGI , ENN ? TU LAH BALASAN ALLAH !! yang aku paling tabik ialah apex , penjaga gol . memang power ahh dia catch bola ! aku pun wow , hebat nyaaa :o

kalau korang ingat , pemain indon yang namanya Gunawan D.C yang jaringkan gol sama ngan nama ayah aku -.- ohh , ayah ku berpaling tadah . mengapa ayah ku ? mengapa ? bilang sama aku ! * dah terkeluar ayat indon lah pula -.- *

ape-ape pun , masa M'sia lawan Myanmar , ada satu pengadil yang hensem , ohh ! HAHA , terpikat aku .. #gatal# masa aku tengok cerita criminal minds pun aku nampak satu mat salih usia sama ngan aku yang hensem ! aww , dia tinggi , style rambut cantik . dan part aku paling suka , dia punya mata . biru lembut warna mata dia . tapi , aku tak tau nama dia :'(

K , sah kan aku ni gatal ? biasa lah , budak cun memang lah gatal enn ? * baiklah , cik dan abang sekalian , sila muntah dengan sopan santun ye ? terima kasih * dah lah , daripada aku mencarut macam dolphin , baik aku chowww . tata ^^

Older Post | Newer Post