A PINK'S PINK PANDA.
SuperGirl
Bias
Friends
Secret Diary

my boyfriend
Friday | 01:22 | 0 Strawberry


     kay , nampak gambar kat atas tuhh ? huff , huff ! nama dia --> Youngmin . seriously , aku minat kat dia , doee ! okay , hang nak letak hong ki kat mana , nina ? letak kat tong sampah je lah , enn ? haha , kejam sungguh -.-

     youngmin ni , dari kumpulan BOYFRIEND . hang tau tak kumpulan boyfriend yang mana ? alah , yang kumpulan gitu-gitu haa ! malas lah nak terangkan . pergi search kat google . belambak , weii ! well , dia ade kembar yang bernama Kwangmin :3 jap , aku upload picc dia .



     cute kan ? muka dia baby face je (: tapi , aku lagi suka Youngmin sebab bagi aku , Youngmin lagi cantik menarik tertarik kau memang dabomb ! alasan tak boleh pakai -.- selain diorang berdua ni , aku pun suka MIN WOO , tau ! | tak tau , search google | dia pun tomeiii ! sekali tengok , terus terpikat ! *swear

     leader ahli kumpulan boyfriend , Dong Hyun pulak , sama hari jadi dengan aku ! bangga ? kembang hidung aku 14 inci weii ! sorang lagi ahli , aku tak kenal sebab tak hensem :| cakap dengan muka tak bersalah betul aku ni !

     eh , korang kumpulan teen top tu , yang mana ? alolo , yang nyanyi lagu 'no more perfume on you' tuhh ! tak kenal ? what ever je lah ! aku pun suka kump. tu sebab ada satu ahli diorang yang memang charming gila lah ! tak percaya ? tengok bawah ni .




     hensem tak ? alah , kalau korang kata tak hensem , memang menipu tahap penipu lah tu . Chunji tu , nama dia . nama penuh , aku tak tau . korang jangan terpikat dengan dia , faham ! *amaran . dia aku punya ! ! ---> penipu ! sebenarnya , aku yang dia punya ! HAHA <--- siott kan post aku ? sorry sebab korang terpaksa baca post ni . hehe

Older Post | Newer Post