A PINK'S PINK PANDA.
SuperGirl
Bias
Friends
Secret Diary

just leave it , kay ?
Saturday | 06:26 | 0 Strawberry
     ".....TAPI , KAU TAK BERSOSIAL SANGAT."

     ayat tu buat kepala otak aku nak pecah je sebab asyik fikir . fatin kata aku ni tak bersosial sangat . acane aku nak bersosial sangat weii ? cube kau bagi aku tips . mak aku kata aku ni takut orang -.- what the hell men , aisyy mana ada aku takut . aku pun tak tau kenapa aku tak boleh dekat ngan lelaki .

     kalau ada lelaki yang chat atau kawan ngan aku , cornfirm boleh tahan berapa minggu je . lelaki ngan perempuan berbeza pendapat . and , aku cukup tak suka kalau ada lelaki yang merajuk ngan aku macam MR.X ni . actually , MR.X ni pun cakap aku terlalu rendahkan diri . ayat ni aku tak berapa suka sangat . tengokk , kay ? " kau cantik , pandai , baik dan sebagainya . kenapa nak merendahkan diri pulak ? " but sekarang , dia tengah merajuk bagai ngan aku just sebab aku tak kasik dia tau perkara yang kecil

     aku pun apa lagi , tak kuasa nak layan -.-
nasib baiklah kau tu kawan aku punya kawan . kalau tak , go die je lah . <--ayat tak boleh nak blah . tapi , yang aku tabik berspring-spring pasal dia ialah , dia boleh memasak ! wow , yang tu memang aku mengaku kalah lah !

     #dia just kawan aku je , hubungan tak melebihi kawan . lagipun , dia dah berpunya oleh 'mak cik yang garang' jeng , jeng , jeng . . siapakah si gerangan 'mak cik yang garang' itu . to be continued , ok ?

Older Post | Newer Post