A PINK'S PINK PANDA.
SuperGirl
Bias
Friends
Secret Diary

ZASSS!!!!!
Thursday | 01:46 | 0 Strawberry
     ergh!sumpah,sch tadii macam cicak kobeng.meh,aku story sikit.masa sains,cikgu farhani ajar.and then cikgu kasik soalan.pftft,,soalan dia menggugat keimanan betul.cikgu pon panggil nama ikut name list untuk buat soalan kat depan.mase cikgu panggil che aiman,ade orang jerit.."WOII!BLAH LA GEMOK!!"orang tu ialah..teng,teng..mane leh gi tau..

     sekali che aiman pandang ninie."WOI,KURANG AJAR LAH TU!"watafish?ninie tak ckp ape-ape pon kan?nak marah die pasal?-.-'orang lain yang cakap.tetibe aku rase lain macam.aku rase yang cikgu akan sebut nama aku.perghh,ketaq lutut aku..pegang tangan ninie,erk!tangan aku sejuk lah..kemudian,JENG,JENG..

     "ahmad azrai dan nur amanina"macam nak tercekik time tu.dalam banyak-banyak orang,nape aku pulak yang die sebut?tapi,tu boleh tahan lagi..yang tak boleh nak blahnye..dengar lelaki cakap "wooo!!!"tepuk-tepuk tangan pulak die orang ni..

     cikgu tanya kenape?azrai suka amanina ke,amanina suke azrai..and then amir(tak silap aku la) cakap diorang saling sama suke.kalau aku ada periuk kuali,dah lama aku gayang die cukup-cukup.tak kasik can punye lah!mulut..macam laser yang berkuasa maksimum..tak de insuran ke?

     pastu dapat buat hasil bantuan DAYANA Z,NINIE dan AFIQAH..huhu,thanks a lot.dapat jawab dengan betull!!pastu balik naik van.duduk kat sit kedua belakang sebelah adik far'ain(tak tau name diorang sape)..kat belakang pulak budak lelaki skola agama duduk.ade pulak diorang cakap benda BLUE?tak senonoh la wei!!rase macam nak sound je,tapi malas -__- jadik,biarlah..tak de mood nak sound.kang aku di label sebagai mak nenek gile yang felekeh.

Older Post | Newer Post