A PINK'S PINK PANDA.
SuperGirl
Bias
Friends
Secret Diary

amacam choki-choki?best?
Thursday | 23:49 | 0 Strawberry
mase itu mengajar aku erti pentingnya peluang yang kita miliki saat itu.apabila peluang itu pergi,baru aku sedar yang betapa aku bodoh ketika itu!kalau masa dapat diputarkan balik,aku akan lakukannya untuk kali terakhir.
     ok,kat sch tadi sedih doe!ingatkan nak story ngan ainul sikit,tapi last-2 dia tak datang!so,kita story ngan sakinah :'( erghh! rasa nak kasik orang penumbuk free je,doe!sedih je,tapi ada time kita happy sebab ada dua perkara yang berlaku SERENTAK!haish!bodohnya kita!!!<--apasal ayat kita macam orang putus cinta?-.-' sakai,bhaii!!

     kat sch tadi langsung tak de langsung yang menarik.ainul tak datang rasa bosan --' oh ya!aku ade group yang diberi nama,TOP GIRLS! nak tengok blog die,picit SINI ok?group tu memang macam sekeleh sikit,tapi HEII!macam kau ade group?!group ni dianggotai oleh ninie,ainul,dayana dan nina(aku lah tu)kitorang memang suka main,kay?gossip pon suke jugakk!but,kitorang memang berstie terhebadd!!

     ok,lah guys!aku nak out ni!k,boii :)

Older Post | Newer Post