A PINK'S PINK PANDA.
SuperGirl
Bias
Friends
Secret Diary

weeeeeeeeeeee
Friday | 01:42 | 0 Strawberry
     weyh sumpah markah ujian aku macam cekodok penyek --' teruk-beruk shumernye..maths jatuh ke B!watafish?aku memang dah expect yg markah maths aku macam cikediss dahh..nak buat camner,enn?

     okeyh!hari ni sch macam biase.belajar itu dan ini.tapi,time tuhh tak yah citer arr,perut aku memulas,doee!itulah padahnye tak sarapan.gatal sangat,padann muke!time rehat je,tarik sakinah cepat-cepat pergi kantin :3 nasi goreng die sedap,woo..tapi,makan sikit je sebab tak larat nak mkn banyak.

     mase KH,cikgu somu ckp kemungkinan kuey teow yang kat kantin basii..atoyai,perut aku memulas balik :I apepontabley lah makanan tu..kuey teow yg basi,pasal aku sakit perut lak?aku mane makan benda alah tu..

     pastu,balik-balik-balik..tunggu van dengan fatin n' far'ain.dapat pinjam novel hantu dekat far'ain :D

Older Post | Newer Post