A PINK'S PINK PANDA.
SuperGirl
Bias
Friends
Secret Diary

atoto...
Tuesday | 02:39 | 0 Strawberry
hari ni aku selsema :( *snift snift
     ok,abaikan benda lah di atas :D kelmarin aku pergi hospital lawat adik sepupu aku sbb dia demam ngan selsema (tak silap aku).aish,seminggu dia kat hospital.dah lima botol air+anti-biotik masuk kat badan dia melalui wayar.

     hamboii,bukan main lagi ramai nurse kumpul kat sekeliling dia.yang adik sepupu aku tu satu,asal nurse datang je,jerit sebab takot kena cucuk lagi.bile nurse cucuk jarum,dia tak habis-2 cakap "as..as..as.." aku pun tak tau kejadah ape lah yg disebutnye..tapi,kesian gilelah aku menengoknye..

     pastu,nangis..nangis..mak aku ngan makcik aku pun nak pujuk dia lah..mak aku kate''nanti harith dah sihat,boleh beli mainan batman,power rangers..main lawan-2 nanti.."tapi,dia geleng.bile mak aku cakap "kat rumah mama ada mainan bilik tidur barbie..harith nak?"ecehhh,laju je dia angguk..mainan set bilik tidur barbie tu aku punye.terpaksa bagi kat dia..T^T

     hurmmm,aku harap dia cepat sembuh..harith seorang yang happy go lucky..tapi,bile die sakit,nak cakap pon payah...

oh ya!aku lupa,harith tu still budak tadika :)

Older Post | Newer Post