A PINK'S PINK PANDA.
SuperGirl
Bias
Friends
Secret Diary

amma appa yelek -.-'
Thursday | 01:48 | 0 Strawberry
     hari ni ujian BI,GEO ngan MATH!perghhh,soalan..memang mencabar keimanan,doe!habis otak aku dah lunyai :(  apee on tak boleh..mati aku..mser geo tu,aku ade lukis orang kat kertas soalan..time nak habis tu,cikgu azizah berhenti betol-2 depan meja aku.aku cover lah kertas aku tu..tapi,cikgu pergi ambik kertas soalan aku.nasib baik cikgu tak kata ape-2 :o

     k,hari ni ade ujian bertulis utk jadikk pengawas PSS.aku,azizah,fatin,far'ain ngan saddiq pergi la,enn?maser masuk dalam pusat sumber..PERGHH!!!menggeletar segala urat saraf aku.atoyai!die punye soalan cam keling je!

  • apakah motto pusat sumber sekolah?
  • sebutkan 1 misi PSS
  • berapa banyak buku yang dibaca layak mendapat NILAM?
     hambek kau!setepek kena kat muke aku!mane lah aku tau!macam S+I+A+L..so?tunggu ape lagi?hentam pakai pistol aku ni je lah..habis peluru,doe.. jdikk,aku serah kan je lah keputusannye..kalau dapat pergi temuduga tu,alhamdulillah..kalau tak dapat..menangis 44 hari lah nmpk gayanya..T^T

     p/s:domo tak korek hidung lah tambhii!!!

Older Post | Newer Post